Jak Wyrzeźbić Brzuch i Spalić Zbędną Tkankę Tłuszczową?

Jeżeli myślisz o zmianie lub chcesz, aby Twój brzuch był płaski i piękny,musisz rozpocząć od zaplanowania wszystkiego odpowiednio. Mówię Ci to z doświadczenia, ponieważ w momencie, kiedy źle zaplanujemy treningi, jak również dietę po kilku dniach lub tygodniach nie będziesz miała motywacji do dalszej pracy. Cały zapał pójdzie w niepamięć, a Twoje nastawienie do metamorfozy zniknie.

Chcesz być fit, lecz nie wiesz, jak odpowiednio się do tego przygotować? Chcesz być wysportowana, zdrowa i mieć piękny płaski brzuszek? Podpowiem Ci. Podzieliłam cały proces na dwa etapy, które mam nadzieje, że pomogą Ci zrozumieć cały skomplikowany proces dążenia do pięknego wyglądu.
reklama

Mogę Ci tylko podpowiedzieć jedno! Ja rozpoczęłam regularne ćwiczenia oraz odpowiednie zdrowe odżywanie ze względu na własne zdrowie. Powiedziałam NIE fast foodom i wdrożyłam na stałe zdrowe jedzenie oraz systematyczne ćwiczenia. Mój obraz na życie się całkowicie zmienił - mam nadzieje, że przekonam również Ciebie do stopniowych zmian na lepsze.

Jak wyrzeźbić brzuch – Zobacz jak zaplanować swoją metamorfozę.
źródło: http://www.aerobicstudioostrava.cz/news.php

ETAP 1

Pamiętaj o tym, żeby odpowiednio się przygotować.

Zacznijmy od tego, że musisz realnie ocenić swoje możliwości i napisać na kartce, ile centymetrów chcesz stracić w obwodzie, pasie lub innych częściach ciała i w jakim czasie chcesz to osiągnąć.

Motywacja to podstawa, dlatego zadbaj o nią.

Kolejnym etapem będzie zaplanowanie odpowiedniego jadłospisu. Ważne jest to, abyś wiedziała,
reklama

jak się odżywiać. Bardzo ważne i u mnie kluczowe okazały się godziny posiłków.

Zobacz, jak pozbyć się boczków - ćwiczenia oraz dieta

Ustalcie posiłki w odstępach od 2,5-3 godzin – spożywajcie minimum 5 posiłków dziennie.

Przykładowy (mój) plan dnia wygląda następująco:
08:00-08:30 – śniadanie
11:00-12:30 – drugie śniadanie
14:00-14:30 – obiad
17:00-17:30 – podwieczorek
20:00-20:30 – kolacja (2-3 godziny przed snem)

Może wyda się to dla Ciebie dziwne, lecz godziny posiłków zadziałały u mnie rewelacyjnie! Oczywiście pamiętaj o tym, co jesz i w jakich ilościach. Oblicz, ile kalorii powinnaś spożywać dziennie, jeżeli chcesz zrzucić parę kilogramów. Kliknij Tu i zobacz, jak obliczyć ilość spożywanych dziennie kalorii.

Przeczytaj proszę artykuł o podstawowych zasadach zdrowego żywienia, który znajdziesz TU
Znajdziesz w nim informacje, jak powinien wyglądać Twój jadłospis.

Mam nadzieje, że pierwszy proces jest już dobrze wyjaśniony. Nie spiesz się z tworzeniem jadłospisu. Jest to proces dość długi, jednak jak wszystko odpowiednio sobie zaplanujesz to dużo łatwiej będzie Ci przetrwać trudne chwile. Najgorsze, co może być to jadłospis, który Ci nie pasuje! Musisz wybrać produkty, posiłki zdrowe, lecz przez Ciebie lubiane.

ETAP 2

Bez treningu się nie obejdzie. Jeżeli już zaplanowałaś cały jadłospis oraz godziny, w jakich będziesz spożywać posiłki pozostaje tylko zaplanowanie odpowiednich treningów.

Jeżeli chcesz zrzucić kilka kilogramów oraz centymetrów musisz skupić się na treningach, które są nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej. Idealnymi spalaczami tkanki tłuszczowej są treningi cardio, jak również interwały. Może nasunąć Ci się pytanie, ale który wybrać? Który będzie dla Ciebie lepszy? Przeczytaj artykuł, w którym znajdziesz odpowiedź na powyższe pytanie. Kliknij TU

Dodatkowo, jeżeli Twoim celem jest piękny, płaski brzuch musisz nad nim popracować. Trening aerobowy pozwoli Ci zrzucić niechciany tłuszczyk, a dodatkowe ćwiczenia na brzuch uwydatnią Twoje mięśnie.
reklama
Trening aerobowy możemy wykonywać 3-4 razy w tygodniu i dodatkowo dodaj treningi na brzuch. Trening na brzuch powinien być oddzielnym treningiem, który wykonujemy w tygodniu. Wiele treningów znajdziesz w naszym wyzwaniu, jakie było na Brzuch ====> Kliknij TU

Bardzo dobrze na wyrzeźbienie brzucha sprawdzają się ćwiczenia na całe ciało takie, jak pompki czy przysiady z obciążeniem. Przed rozpoczęciem treningów musisz się zmęczyć, co pozwoli Ci śledzić wypracowane postępy. Trening musi być intensywny, żeby zbudować twoje mięśnie, a dodatkowo spalić tłuszczyk.

Polecam Ci również zobaczyć ten trening na brzuch.. Może być on bardzo fajnym uzupełnieniem Twoich treningów. Dodatkowo, aby polepszyć rezultaty w późniejszym czasie możesz dodać obciążenie. Ojj Będzie dużo trudniej Link do treningu Kliknij TU

Pamiętaj, że systematyczność jest najważniejsza. Jeżeli dopiero rozpoczynasz swoje treningi zacznij spokojnie. Po jakimś czasie zwiększaj stopniowo intensywność treningów, a w ten sposób unikniesz niepotrzebnych kontuzji.



Jak Wyrzeźbić Brzuch i Spalić Zbędną Tkankę Tłuszczową? Reviewed by MotywacjaNonStop on 16:20 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Siema!
    Od kilku dni śledzę Wasz profil na fb i odwiedzam stronę i bardzo czuję się zmotywowana. Nowy rok większa chęć działania . Nie uważam się za osobę grubą , ale marzy mi się zgubić kilka kg i zgrabna figura na wakacje. Planuje od przyszłego tygodnia podjąć wyzwanie 14-dniowe i popracować nad dietą co będzie dla mnie trudniejsze, później będę coś dalej myśleć. We wrześniu chodziłam na siłownie i na fitness , ale zrezygnowałam ze względu na godziny pracy, czego żałuje ,bo od tego czasu pewnie było by lepiej i boję się zakwasów (miałam na początku niemiłosierne). Chciałabym aby ten rok należał do mnie :-D Świetnie że prowadzicie taką stronę, życzę powodzenia i pozdrawiam !

    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Największą Motywacja dla Nas są takie wiadomości jak Twoja :) Widzimy, że nasza praca ma sens bo udaje nam się Was zmotywować oraz pokazać kilka ciekawych rzeczy związanych z życiem fit :)

      Bardzo dziękujemy za miłe i motywujące słowa.

      Ten rok będzie należał do Ciebie - Trzymamy mocno kciuki :)
      Jeżeli będziesz miała pytania pisz do nas na email lub na PW na facebook :)

      Usuń
  2. Witam, co drugi dzien chodze na silownie, mam ustalone dni co kiedy cwiczeni np, poniedzialek, triceps, brzuch, klatka itd, ale mam dosc sporo tluszczu.. czy robiac do tego cardio 2 razy w tygodniu, spala szybciej tkanke tluszczowa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy bezpłatny poradnik odchudzania!

    Zero bzdur, tylko konkrety. Monika na prawdę wie jak to zrobić skutecznie. Zobacz jak wyrzeźbić brzuch?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.