Trening Interwałowy HIIT - hit wśród wszystkich rodzajów treningów!

W poprzednich materiałach pokazaliśmy Wam czym się różni trening cardio od interwałowego
Teraz już powinniście wiedzieć, który trening byłby dla Was lepszy rozwiązaniem. W internecie można znaleźć wiele treningów interwałowych lecz my wybraliśmy trzy najciekawsze.



Dodam jeszcze, że trening interwałowy jest treningiem bardzo intensywnym, znanym też jako HIIT. Jest to trening o zmiennej intensywności ćwiczeń. Taki trening może być naprawdę bardzo prosty, ale jakże wyczerpujący J Trening jest rewelacyjnym rozwiązaniem dla osób chcących zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej. Z badań wynika, że jest on 3x bardziej skuteczny niż zwykły trening aerobowy.
reklama
Przypomnę Wam jeszcze 4 główne zalety treningu interwałowego

  1. Bardziej efektywne spalanie tkanki tłuszczowej
  2. Wydłużony okres spalania tkanki tłuszczowej po treningu, ponieważ po zakończonych ćwiczeniach nadal spalasz tłuszczyk oraz kalorie.
  3. Dużo szybsze kształtowanie sylwetki, ponieważ dużo łatwiej możesz stracić zbędne kilogramy z brzucha czy innych partii ciała.
  4. Trening jest bardzo przyjemny i może być dobrym rozwiązaniem dla osób, które nie mają dużo czasu na treningi. 

Poniżej znajdziecie trzy treningi interwałowe, jakie Wam polecam. Przed treningiem pamiętajcie o rozgrzewce ===> Kliknij TU  oraz po treningu o stretchingu ===> Kliknij TU

Trening 10 minutowy


15 min "FURIOUS FAT BURNER 2" Home HIIT Cardio Workout


15-Minute Fat-Burning Full Body Shred HIIT Workout


Full Body HIIT Workout - Killer Glutes and Cardio Workout


20 Minute HIIT Home Cardio Workout


Ultimate HIIT Workout



Który trening wybierasz? :)
reklama


Trening Interwałowy HIIT - hit wśród wszystkich rodzajów treningów! Reviewed by MotywacjaNonStop on 17:20 Rating: 5

4 komentarze:

  1. #ASK#
    Mogę zrobić trening, który ma nawet 100 minut, ale jeżeli chodzi o dodanie czegoś nowego do treningu (np. trening interwałowy) jakoś w siebie nie wierze... Próbuje zrobić coś bardziej intensywnego, ale zawsze się poddaje :('
    Możesz mi coś na to poradzić?
    P.S. Ćwicze już od ok. 3-ch miesięcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Zeni jakie treningi robisz? co chcesz osiągnąć? czy robisz trening, aby wysmuklić ciało czy może dla przyjemności? Myślę, że wówczas mogę Ci pomóc znaleźć motywację do dodania czegoś nowego :)

      PS. Zmiana treningu według mnie jest bardzo ważna. Pracują wówczas inne nasze partie ciała jak również trening staje się atrakcyjniejszy :)

      Usuń
  2. Zeni mogę Ci podpowiedzieć jak ja trenowałam tj moje początki.Trenuje już ponad rok.Zaczelam 2,5 miesiąca po porodzie.Kondycha na poziomie minusowym.Zaczelam od SKALPELA trwalo to ok 2 tyg.Po tym zaczelam dodawać cos więcej a mianowicie Killer i Turbo ( na początku miałam sil na pierwsze 10,15,20 min ).Cwiczylam 6 razy w tyg z przerwa w niedziele.Gdy te treningi były dla mnie niewystarczające dolaczalam sobie więcej.Zestaw np. Skalpel + Mel B trening całego ciala + Mel B brzuch 10 min oczywiście rozgrzewka i rozciąganie musi być ;) bądź komponowałam 5 razy 6 minutówki Ewki.Codziennie cos innego by się nie nudzilo .Moje treningi opieraly się bardziej na zrzuceniu kg wiec CARDIO było codziennym elementem mojego wyzwania.Teraz dolaczylam sobie 2 razy w tyg silownie z trenerem i ćwiczenia jakie wykonuje maja na celu wyrzezbic moje ciało :) Trzymam kciuki za Twoja WYTRWALOSC i nie poddawaj się !!! idz do przodu a osiągniesz to co chcesz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektywne spalanie tkanki tłuszczowej - podstawa :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.