Metamorfoza Alicji

Otrzymaliśmy rewelacyjną metamorfozę od Alicji, która włożyła bardzo dużo pracy w swoją przemianę. Poniżej kilka zdjęć przed metamorfozą oraz po... Alicja opisała również swoją przygodę czyli jak to się stało, że postanowiła rozpocząć ćwiczenia i zdrowy styl życia. Brała też udział w naszym wyzwaniu na płaski brzuszek :)


Gratulujemy wytrwałości i wierzymy, że metamorfoza Alicji zmotywuje Was do zmiany swoich "złych" nawyków!!

"Moja przygoda zaczęła się mniej więcej rok temu, wtedy postanowiłam, że najwyższy czas zabrać się za siebie a nie tylko mówić, że czas coś z tym zrobić. Postanowiłam się zmienić dla siebie, żeby się wreszcie czuć dobrze ze sobą i w swojej skórze, bo najważniejsze to akceptować i lubić siebie:D
reklama
Postanowiłam stopniowo zmienić swoje nawyki.

Postanowiłam zmienić nawyki żywieniowe i dlatego odrzuciłam słodycze ( zawsze jadłam ich bardzo dużo ), zaczęłam zwracać uwagę na to co jem czyli skupić się na wartościach odżywczych i żeby moje dania zawierały jak najmniej niepotrzebnych tłuszczów oraz węglowodanów.

Stopniowo też zaczęłam ćwiczyć i biegać.- Dzięki temu w ciągu roku schudłam 12kg.

Jednak dzięki wyzwaniu moje ciało zaczęło wyglądać zdecydowanie lepiej, brzuch powoli zaczyna wyglądać tak jakbym tego chciała i do czego dążę. Wyzwanie mi bardzo pomogło i motywowało każdego dnia:)





Oczywiście podejmę kolejne wyzwanie, aby kontynuować moją metamorfozę:)

Może moja historia kogoś zmotywuje:D
Wiem, że jeszcze dużo pracy przede mną ale warto zrobić coś dla siebie:)

Kochani jak widzicie można bardzo dużo osiągnąć jeżeli czegoś naprawdę się pragnie!! Jeszcze raz gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!!

reklama
Metamorfoza Alicji Reviewed by MotywacjaNonStop on 15:48 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Świetna metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  3. Trening trening trening. Każdy kto wkłada dużo serca i ma motywację da radę osiągnąć cel. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Odchudzanie to jedno, piękny zadbany wygląd to drugie, dlatego zapraszam na bloga z metamorfozami kosmetycznymi dla początkujących. https://pieknaczybestiaa.blogspot.com/ Zapraszam Iza :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.